Torillstua @ Hagaset

På privat setervoll 1100 meter over havet

BOBLEBAD TORILLSTUA

Bruksanvisning for Boblebad. Les gjennom hele før dere begynner så får dere en mye bedre opplevelse av å bade ute i minusgrader.

Les mer

Veibeskrivelse

Veibeskrivelse

Det enkleste er å søke på Torillstua (Uvdal) i Google Maps så viser den veien helt frem til døren.
Torillstua ligger i Hagasetåsen Hyttegrend

Kodelås

Hytten har kodelås. Det vil bli opprettet en egen kode som virker i avtalt leieperiode. Denne koden vil bli sendt til mailadressen dere har oppgitt til oss.

Det er bom for å kjøre inn i Hagasetåsen. Vi legger inn mobilnr. oppgitt fra dere i god tid før dere kommer, slik at dere kan åpne bommen ved å ringe 484 35 600.  Bommen åpnes da automatisk. Bommen kan også åpnes for andre i reisefølget ved å ringe til bommen.

TV og WIFI

Internett - Torillstua
Wifi Internett: torillstua
Passord: torillstua

Se på TV
Det er 4 TV'er på hytta Halvorstua.

Tvstua 1 egt.
Tvstua 2.  etg.
Soverom 2 etg.
Soverom 2 etg.

Spille musikk på kjøkken/stue
Det finnes et stereoanlegg under trappa.

Senger

Torillstua har soveplass for maks 24 personer. Hvis kun en person, og ikke som vanlig to personer, sover i 120 cm sengene. Og at sovesofa ikke benyttes til å sove i, anbefaler vi maks 17 personer. 

For detaljert informasjon om senger se Plankart

Sengetøy (100,- pr sett) og håndkle (35,- stort og 15,- lite) kan leies om ønskelig. Ta kontakt med oss 5 dager før ankomst. Spørsmål.  Ta kontakt

Ved Avreise

  • Vanlig utsjekk er 11:00,
    men det er ingen problem med senere utsjekk hvis det ikke kommer noen etter dere.
    Send oss en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om dere ønsker senere utsjekk.

    Sjekk at dere har fått med dere alle private eiendeler og at alle rom er slik de var ved ankomst. Om dere skulle ha flyttet på møbler eller byttet om noen puter dyner etc. Setter vi pris på at dere setter det tilbake slik det var ved ankomst.
    Oppvask skal være satt i oppvaskmaskinen og satt på slik at det er rent når vaskedamen kommer.

    Sjekk at alle vinduer og dører er lukket og låst.

    Sett all golvvarme, varmeovner, varmepumpe til 10 grader ved avreise (gjelder bare ved leie om vinteren). Om sommeren skrues all varme av ved avreise.

    All søppel, flasker og annet avfall taes med ved avreise. Se behandling av avfall i eget punkt her på websiden.

    Sjekk at ingen har kastet sneiper, posjonssnus etc på utsiden av hytta. Vi ønsker at området rundt hytta skal være familievennlig og da er det ikke så hyggelig om dette ligger rundt.

    Om dere har brukt fyrverkeri, fakler etc. Så skal også dette behandles som avfall og plukkes opp ved avreise.

    Eller skal hytta være slik det var ved ankomst.

    Hvis dere har betalt for vasking så må hytten ryddes og gjøre klar til vasking.

    Nøkkel leveres til Nærbutikken Uvdal hvis ikke annet er avtalt.

    God tur hjem og velkommen tilbake !

Hva er på hytta

      Hyttene er godt utstyrt.

      På kjøkkent er det et lite basis lager med salt, pepper, ulike krydder, mel, sukker, noe te, kaffefilter etc. som dere kan bruke hva dere vil av. Blir det tomt for noe setter vi pris på at dere erstatter det som er tomt.

      Det er også noen vasketabletter til oppvaskmaskin og oppvaskmiddel.

      Om dere skal være lengre enn en helg, anbefaler vi å ta med ekstra.

      Det er også noe toalettpapir på toalettene, men er dere mange anbefaler vi å kjøpe med ekstra.

      Alle bad er også utstyrt med håndsåpe.

      Vi har tilleggstjenster som matkasse (må forhåndsbestilles), om dere vil slippe å gjøre den store handlingen før dere kommer. Levering er fri, dere betaler bare for varene.

      Alle sengene er utstyrt med pute og dyne.
      Husk å ta med sengetøy og håndkle om dere ikke har valgt å leie dette.

      Om dere ønsker noen av våres tilleggstjenester
    Ta kontakt med oss.

Tileggstjenester

  • Vi ønsker at dere skal ha det beste oppholdet dere ønsker. Vi har derfor også utarbeidet endel tilleggstjenster dere kan benytte dere av hvis ønskelig.
  • Ta da kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 5 dager før ankomst.

  • • Sengetøy (100,- pr sett, ferdig oppredd)
    • Håndkle (35,- for stort og 15,- for lite)
    • Matkasse (Fritt levert) (Bestillingsliste sendt fra dere)
    • Catering (vi har samarbeid med 3 ulike selskaper)
    • Kokk (vi har samarbeid med 2 ulike kokker)
    • Kakebestilling (fra den lokale bakeren)
    • Blomsterbestilling (fra den lokale blomsterbutikken)
    • Transport fra/til flyplassen, toget og til/fra arrangementer

    Det er mange ulike aktiviterer å gjøre i nærområdet.
    Les mer om dette her

Hund

  • Vi ønsker alle hunder velkommen. Det er et flott områdefor hunder. Husk bare å følge gjeldende båndtvangsregler og ta hensyn til andre dyr i området.

    Husk å bruke pose i nærheten av alle hytter.
    Vi setter pris på at du respekterer at ingen hunder har lov til å være i sofaer og senger i våre hytter. Viktg å ta hensyn til neste leietaker, og at det er like fint når de kommer som det var når dere kom. Så tar vi vare på hyttene.

Nærområdet

  • Området har et rikt uvalg av opplevelser og severdigheter. Vi har laget en egen oversikt for at du skal få vite om tilbudene og avstander. 

Les mer

Avfall

  • Kommunen har egen hytterenovasjon. Avfall kastes i de blå/grønne containerne langs veien. Den nærmeste containeren er på høyre side når dere kjører ut av hytteområdet Hagasetåsen Hyttegrend. Glass og metall kastes ved Nærbutikken Uvdal eller Joker Dagali.

Brøyting

  • Skulle det komme mye snø ta kontakt på telefon 416 90 416.
    Han heter Hans og er ansvarlig for at veien er kjørbar. Ring eller send melding.
  • Husk å nevne at det gjelder Halvorstua

Matbutikk

  • Det er flere matbutikker i området.
    De nærmeste er:
  • Nærbutikken Uvdal Bjerkeflåta - Link til Googlemap
    Joker Dagali - Link til googlemap.

    Det er også 30 km til Geilo hvor dere finner et godt utvalg av andre butikken om dere skulle ønske det. - Link til Googlemap.

    VI minner om at vi også har tilbud om Matkasse, fritt levert. Dere sender liste og betaler kun for matvarene. Ta kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om dere ønsker å benytte dere av denne tjenster (5 dager før ankomst)

Røyking

  • Det har ikke vært røkt inne i hyttne våres og det ønsker vi å fortsette med. Det er selvsagt lov å røyke utenfor hytta. Benytt egnet askebeger og vær snill å ikke kast sneiper, posjonsnus og annet på bakken.

    Vi har desverre hatt noen tilfeller av dette. Det er ikke så hyggelig for nye gjester å komme til dette. Og det er veldig vanskelig sneiper, posjonsnus og annet søppel på bakken hvis det kommer nysnø. Merk, fyverkeri også må fjernes før avreise.
  • Vi må desverre trekke en ekstra kostnad fra depositum til rydding selv om det ikke er ønskelig. Så ta heller vare på naturen og miljøet rundt hyttene våres så blir våre gjester og vi glade for det.
1. GENERELT
Leiebetingelsene gjelder for leieavtaler som inngås med KAH Property og som gjennomføres av leietaker som da er juridisk ansvarlig for inngåelse av leieavtale på det tidspunkt bestillingen er mottatt av KHA Property. Opplysninger på nettsiden http://www.kahproperty.no og kahproperty.com er bindende. Det taes dog forbehold om at KHA Property kan endre opplysningene i etterkant av at leieavtaler er inngått dersom leietaker blir informert. KHA Property tar forbehold om eventuelle trykk- eller korrekturfeil.

2. SERVERING
Alle hytter leie ut på selvbetjent basis. Vi tilbyr en mat kasse ferdig i kjøleskapene. Vi tilbyr også Catering fra våre samarbeidspartnere. Bestilles i god tid før ankomst. Alle tilleggstjenester må forhåndsbetales.

3. BESTILLING & BETALINGPROSESS
3.1
Bestillinger for leie som gjenomføres via vår nettside, (kahproperty.no/kahproperty.com) eller via 3. part leverandør som booking.com, airbnb mfl. telefonisk eller pr. e-post vil alltid bli bekreftet med en ordrebekreftelse som bekrefter bestillingen på e-post adressen som er registrert i bestillings skjema.
Ved betalingsoverføring fra konto:
Leietaker mottar betalingsinformasjon og en link til KAHproperty.no hvor all praktisk informasjon og leiebetingelsen står. Ved å fullføre betalingen bekreftes også at "leiebetingelser, veiledning for bruk av boblebad (hvis dette er bestilt)" er lest. Leietaker må selv påføre eget navn og ordrenummer i meldingsfeltet ved betaling. Bestiller er ansvarlig for å sjekke om ordrebekreftelsen er i samsvar med bestillingen, spesielt ankomst- og avreisedato, bestilte tilleggstjenester og leiebeløp.
Ved bestilling via e-post eller telefonisk:
50% av leie betales ved leie reservasjon, 50% (resterende) betales 8 uker før leiedato.
Sluttvask, tilleggstjenester (sluttvask, sengetøy, håndklær mm.) må være disponibelt på KHA Property sin konto 3 dager før ankomst.

3.2
Leietaker skal være fylt 30 år for å kunne bestille/inngå avtale med KHA Property. Minst 50% av personene som skal bo på hytten skal være fylt 30 år. Dette skal opplyses om ved bestilling og er et krav at aldersgrensen er oppfylt for å få tilgang til hytten. Utleier kan fratre avtalen hvis kravet ikke er oppfylt. For familier og bedrifter kan det gjøres det unntak etter avtale.

3.3
Depositumet må være disponibelt på KHA Property sin konto 3 dager før leiestart. Aktivering av bom til området og kode til inngangsdør sendes i e-post når depositum og alle betalinger er betalt i sin helhet.

4. LEIEBELØP
Leiebeløpet inkluderer strøm. Leiebeløpet inkluderer ikke rengjøring, sengetøy, håndklær, barnesenger/barnestoler, toalettpapir, rengjøringsmiddel og lignende. Vask er obligatorisk og utføres av profesjonelle. Obligatorisk ut vask til gjeldende avtalt pris gjelder for alle korttidsleieavtaler hvis ikke annet er avtalt. Som tillegg kan sengetøy og håndklær bestilles til gjeldende priser. Det befinner seg en barnestol i hver hytte og vi har en barneseng tilgjengelig som avtales ved behov.

5. DELTAKERANTALL OG ANKOMST
Antall gjester skal ikke overstige antallet som står i ordrebekreftelsen. KAH Property forbeholder seg retten til å si opp enhver leieavtale med hensyn til brudd på denne betingelsen, hvoretter leiegjester må forlate eiendommen umiddelbart, uten refusjon.
Leieperioden gjelder fra første leiedag kl. 18.00 til siste leiedag kl. 11.00, så sant intet annet er skriftlig avtalt. Ankomst skal skje på leieperiodens 1. dag innen kl. 20.00, såfremt intet annet er avtalt. Evt. annet ankomsttidspunkt skal i god tid innen ankomsten avtales.

6. AVBESTILLING

6.1 Ved avbestilling av bestillinger gjort vi 3. Parts leverandører som booking.com, Airbnb ol:
Leiebetingelsene til benyttet 3. Partsleverandør er til enhver tid gjeldende.

6.2 Ved avbestilling av bestillinger via vår nettside, kahproperty.no:
8 uker eller tidligere før leieforhold starter tilbakebetale  så refunderes leiebeløpet minus en administrasjonskostnad.

7. DEPOSITUM OG SKADER
7.1
Hyttene våre er store og har plass til mange gjester. De er godt utstyrt med mange fasiliteter. Vi har derfor et variabelt depositum avhengig av flere faktorer i bestillingen. Depositumet dekker skader på hytten, inventar, ekstra vask, opprydding ute og inne, oppmøte av representant ved bråk ol.
Det er svært viktig for oss at hytten en godt rengjort og klar når gjester kommer. Det er kun avsatt begrenset tid til rengjøring. Så hvis uhellet er ute og du ikke kan erstatte en ødelagt gjenstand elelr en skade, gi oss beskjed slik at den kan erstattes eller repareres for glede for fremtidige gjester og eierne av eiendommen.
Depositumet vil bli returnert i sin helhet dagen etter eiendomsinspeksjonen og eventuelle justeringer som er nødvendige for skade, brudd eller på annen måte. Vennligst informer oss om skader eller annet som oppstår under oppholdet. Hvor skader har oppstått som et direkte resultat av at leietakere misbruk av eiendommen, forbeholder KAH Property seg retten til å kreve leieren direkte for denne skaden, og leien vil bli avsluttet med øyeblikkelig virkning.

7.2
Ved skadetilfeller er leietaker forpliktet til å kontakte KHA Property umiddelbart samt betale egenandel på KHA Property sin forsikring og evt. dekke a ndre skader som forsikringen ikke fanger opp. Leietaker er ansvarlig for person eller tingskade under leietiden, noe han allerede er­ eller kan bli forsikret mot gjennom normal ansvarsforsikring. Hytten følger ikke boligstandard og man må være særlig påpasselig med barn både i og utenfor hytten. KHA Property frasier seg ethvert ansvar i leiefoldet og foreldre er selv ansvarlig for fallskader eller andre skader som skjer med leietakere eller besøkende i leieforholdet både ute og inne i hytten.
Ved reklamasjon ifm skade i/på hytten skal leietaker informere KHA Property så snart det er mulig men innen 24 t og bli enig om en frist til å rette skaden tilfredsstillende. Hvis leietaker reiser fra hytten uten å ha reklamert innen fristen, bortfaller mulig reklamasjonsretten og KHA Property kan ikke pålegges noen erstatningsansvar.
Skader som oppstår etter at leieoppholdet er fullført, men som oppstår pga at vinduer eller dører ikke er låst faktureres avhengig av skadens omfang, minimum kr 2000,-

7.3
Overtredelse av bestemmelser om røyke- og husdyrforbud kan medføre en renholdsavgift fra kr 3.500. Evt. ekstra rengjøring av hytten innvendig medfører en ekstra rengjøringavgift fra kr 1.500,-. Det samme gjelder for evt. forsøpling utenfor hytten. Dette gjelder spesielt hvis det er tilgriset med røyk-, snusrester, tomme bokser o.l. ute på hyttens eller hyttens naboområde. Vi har hatt problemer med brukte posjonposer med snus både ute og inne i hytta og sigarettsneiper runt om ute. Det er lite hyggelig for våre neste gjester. Vi trekker fra kr 100 pr. stk i depositum. Ekstra rengjøring av Jacuzzi kan faktureres med tilsvarende beløp kr 1.500,-. Henting, bringing, frakting, montering, rigging og organisering faktureres i tillegg.

7.4
For rengjøring gjelder obligatorisk vask til fastsatt pris. For leieavtaler som strekker seg lenger enn uke/midt uke/weekend kan annet avtales. Obligatorisk vask av hytten omfatter ikke grovrengjøring inne og ute. Ekstra vask eller annen nødvendig opprydning/rengjøring som ligger utenfor det normale vil faktureres leietaker i etterkant.

8. HUSREGLER
8.1
Leietaker forplikter seg til å følge hytte-/ordensreglementet som gjelder i hyttene. Ved brudd på dette reglementet kan juridisk leietaker bli erstatningsansvarlig for evt. tap eller skader som er blitt påført personer eller objekter. Leietaker er forpliktet til å behandle hytten på en omhyggelig og behørig måte, idet han hefter for alle skader som han eller ledsagende personer måtte forårsake på hytten, innbo og tilhørende utstyr, som f.eks. på møbler, tv, service, jacuzzi etc.

8.2
Leietaker kan ikke bruke hytten til annet enn det som er avtalt ved bestilling (normalt sett er dette som bruk av fritidsbolig/møtelokaler/overnatting for bedrifter) og tillater ikke å sette opp telt, campingvogn, musikkanlegg eller karbad/stamp på hyttetomten.

8.3
Møbler, TV, stereoanlegg, bord, benker ol. skal ikke flyttes på eller om-møbleres. Møbler som befinner seg inne i huset skal ikke benyttes ute. Og utemøbler skal ikke benyttes inne i huset.

8.4
Leietaker plikter å holde et lavt støynivå mellom kl 23:00 - 08:00. Grovt brudd på allmenn ro kan medføre utkastelse før leieperiodens slutt. Kostnader KHA Property har i forhold til dette bli fakturert juridisk leietaker. Utleier har rett til å si opp avtalen med umiddelbar virkning dersom leietaker eller med reisende opptrer forstyrrende, gjør skade på hytten eller området rundt, samt om hytten brukes til noe annet enn avtalt formål. I tilfeller der avtalen sies opp, må leietaker med selskap umiddelbart forlate hytten, uten at leiebeløpet tilbakebetales.

8.5
Hvis gassgrill benytets skal denne kun benyttes til grilling av mat. Grillen rengjøres etter bruk. Gass til normal grilling er inkludert. Vi sjekker gassbeholdningen før leieforholdet slik at det skal være rikelig til oppholdet. Skulle likevel beholderen bli tom kan denne byttes konstandsfritt hos Nærbutikken Uvdal. Grille skal rengjøres etter bruk slik at denne er klar for neste leiegjest.

8.6
Det har aldri vært røyket inni våre hytter. Vi ønsker å fortsette med dette. For posjonsposer med snus og sneiper se eget punkt 7.3


8.7
Det er tillatt med hund i våre hytter. Men dette må avtales skriftlig og det må opplyses hvilken hunderase sammen med bestillingen..

8.8
Dersom avtalen sies opp umiddelbart som følge av ovennevnte årsaker, debiterer utleier en omkostnings avgift tilsvarende skaden, imidlertid minst kr 5000. Utleier forbeholder seg retten ved en eventuell umiddelbar oppsigelse av avtalen å kunne stenge boenheten og fjerne leietakers eiendeler og har ikke ansvar for gjenglemte gjenstander. Eventuell tvist vedrørende leieforholdet skal løses i minnelighet ved oppnevnelse av en objektiv person som begge godtar, hvis ikke skal tvisten løses i Nesbyen tingrett.
9. UTSJEKK
Siste leiedag før avreise
- Leietakere rydder hytta og ser over at alt ser riktig og og at alt fungerer.
- Rydder kjøkken og tar kjøkkenoppvask. Oppvaskmaskiner settes på slik at alt er ferdig når vaskeselskapet ankommer.
- Tømmer kjøkkenskap, kjøleskap og fryseskap.
- Tar med søppel og kast det i en av kommunens grønne kontainere.
MERK! Kast ikke søppel i naboenes private søppeldunker.
- Sjekk at all døre og vinduer er lukket og låst.
- Alle varmeovener sette på 10 grader (vinter ) Elle skrus av (sommer)
- Sjekk soverommene for gjenglemt. Desverre er det mange som glemmer ting.
Husk! Skader, små eller store SKAL meldes til KHA Property senest innen kl. 11:00 påfølgende dag direkte til KHA Property på telefon eller til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Husk å legge ved bilder av skader som dokumentasjon.

8. FORCE MAJOURE
Utleier kan ikke klanderes eller stilles til ansvar for avbrudd i leieforhold dersom overnattingsstedet ikke kan benyttes ved krigshandlinger, naturkatastrofer, arbeidsmarkeds-konflikter, innbrudd, brann, brudd i vann/ energi tilførsel, fremkommelighet som følge av vær eller stengte veier eller andre omstendigheter som utleier ikke rår over, og heller ikke kan forutses, såkalt force majoure.

9. PERSONVERN
Ved å bestilling samtykker leietaker at personopplysninger kan behandles av utleier. Dette er nødvendig for å kunne gjennomføre vanlig leietaker/gjesteadministrasjon der utleier har tilgang til personopplysninger i tilfelle ulykker eller for å administrere og behandle eventuelle skader og lignende.

10. ANNET
Strøm er inkludert i leieforhold og avtales separat for langtidsleieforhold. KHA Property kan ikke holdes til ansvar/erstatningspliktig overfor leietaker ved strømbrudd, vannmangel, problemer med Internet, TV-signaler eller annen drift/driftsstans utleier ikke rår over. Leietaker er juridisk ansvarlig for at bruk/nedlasting av innhold fra Internett i gitt leieperiode følger til enhver tid gjeldene lovgivning.

11. TVISTER
Ved forståelsen av ovenstående leiebetingelser skal uansett nasjonalitet på leietaker norsk rett komme til anvendelse. Vernetinget er i Nore og Uvdal. Hel eller delvis ettertrykk av KHA Property sitt materiale på nettsider eller skriftlige dokumenter er ikke tillatt uten tillatelse fra KHA Property.

VEILEDNING FOR BRUK AV BOBLEBAD


Før dere skal prøve boblebadet første gang. Les nøye gjennom denne veiledningen. Dere vil da garantert få en bedre opplevelse av badet samt at badet blir trygt gjennomført.
Før dere begynner
Viktig 1 !!!
Glass, flasker kopper, krus og alt som ligner på dette skal IKKE benyttes i boblebadet. Det finnes egne melanin glass på en egen hylle på kjøkkenet. Vær snill og respekter dette. Skulle det knuses glass eller annet i boblebadet vil dere måtte betale for tømming og vasking av badet.

Viktig 2 !!!
Dusj og vask kroppen grundig med såpe uten badetøy før all bading!
Fjern eventuell snø ved utgangsdøren. Dette må gjøres fra utsiden, Spader ligger inne på hytta i 2 etg (toppen av skohyllene)

Fjern også snø rundt (spesielt baksiden der som lokkløfteren skal skyves bak) og på toppen av boblebadet før dere prøver å løfte av lokket. Sjekk at alt er ok før dere bader.
Løsne hempene og begge stroppene som sikrer lokket mot vind. Stoppene skal alltid være på når lokket på badet er lukket.


PUNKT 1
Lokket er todelt og lokket åpnes med en lokkløfter.
Se denne videoen for å se hvordan lokkløfteren fungerer https://youtu.be/edQMV1CNG1U

PUNKT 2
Skru på på lyset i badet. Dette gjøres på displayet. Sjekk temperaturen. Badet bør være ca 37 til 38 grader.

PUNKT 3
Ha i en teskje av flasken merket "Sjokklor" før dere begynner badet. Flasken står under vasken på kjøkkenet. Sett på bobler på displayet og vent ca 5-10 min før dere går oppi badet

PUNKT 4
Dusj og vask kroppen grundig med såpe uten badetøy før all bading!

PUNKT 5
Ikke bruk oljer eller andre duftkuler i badet. Del badingen opp i flere økter det å bade for lenge om gangen kan være skadelig. Hypotermi. Husk ha noe på hodet under badingen (lue etc), slik at ingen får en reaksjon når dere går ut av det varmebadet og ut i vinterkulden.

PUNKT 6
Bruk sunn fornuft. Ikke la barn bade alene uten konstant tilsyn. I henhold til leiebetingelsene er anvarlig leietaker anvarlig for sikkerheten til alle leietaker i leieperioden

PUNKT 7
Når dere er ferdig å bade, ha i en teskje med "sjokklor" kjør pumpen i 5-10 minutter. Skru av lyset og skru av bobler.

PUNKT 8
Legg på lokket med lokkløfteren og klikk på hempene. Sett på begge stroppene. Disse strammes ikke for hardt.

PUNKT 9
Husk tørk opp alt vann som ligger på laminatgulvet utenfor badene, når dere går inn og ut. Gulvet tåler ikke at det blir liggende vann.
Da er det bare å nyte uteboblebadet.

Skulle det være noe uklart - Ta kontakt


  • Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
  • +47 31 01 58 13
  • +47 484 47 870
  • +47 484 35 600